jueves, 20 de febrero de 2014

Via Instagram Jeremiah Scott !!


More shots from our visit to the Shire yesterday. Top left, @andybvb and me at the Green Dragon. Top right, me settling on a stool in front of a hobbit hole. Bottom left, standing at the entrance to Bag End. Bottom right- looking over Hobbiton Lake. A quote I often think about on my travels... "If I take one more step, it'll be the farthest away from home I've ever been." - Samwise Gamgee. #endnerdytransmission  
...................................................................................................................
Más informacion de nuestra visita a la Comarca el dia de ayer. Arriba a la izquierda, @andybvb y yo en el Dragón Verde. Arriba a la derecha, me sente en un taburete frente a un agujero de hobbit. Abajo a la izquierda, de pie en la entrada de Bolsón. Abajo a la derecha-que mira sobre el lago Hobbiton. Una cita a menudo pienso en mis viajes ... "Si doy un paso más, es lo más alejado de la casa que he estado." - Samsagaz Gamyi. #endnerdytransmission

No hay comentarios:

Publicar un comentario